Autor |
Wiadomość |
koniczynka
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Nibylandii zawieszonej gdzieś nad Krakowem ;) |
|
Polecam film ... |
|
Jakie filmy polecamy, na co warto wybrać się do kina, a co wystarczy obejrzeć w tv? Co ostatnio nas wzruszyło bądź zachwyciło, a co zawiodło ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:27, 19 Kwi 2006 |
|
|
|
|
rose_angel
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin |
|
|
|
Ostanio oglądałąm an komputerze Epoke Lodowcową 2, afkt trochę w kiepskim stanie, bo nagrywana w kinie, ale niepodobałą mi sie ona tak abrdzo jak czesc pierwsza oczywiscie sa swietne teksty Cezarego Pazury czyli Sida!! I Piotra Fronczewskeigi czyli Diego, oczywiscie nadal mamy doczynienia ze smeiszną -> wiewiórką ale tio juz nie to samo!! Zabawna nie oiem i jest z czego sie posmiac!! tak samo jak Było ze Shrekeim 2!!! tez dobra ale to jzu nie to samo Choć szczezrze polecam !!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:36, 20 Kwi 2006 |
|
|
marysia-ladybird
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin |
|
|
|
Ostatni filmy,które mi się badzo podobały to "Lew,czarownica i stara szafa" i "Pamietnik". Polecam również niezawodne "Dzieci z bullerbyn", "był sobie chłopiec", "The breakfast club" oraz "Amelie" oczywiście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:50, 20 Kwi 2006 |
|
|
Maykle
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Z nienacka |
|
|
|
O dużo tych filmików się odlądało a najlepsze z nich to Snowborder Hooligans Gol Czaerwony Kapturek Prawdziwa Historia Epoka Lodowcowa 2 Klątwa Królika Komornik Oszukac Przeznaczenie 3 itp a najlepszy z nich to Dzień Świra jest to film który bardzo uwielbiam i zawsze kiedy go oglądam to sie zawaliscie smieje nie tak jak za pierwszym razem ale się śmieje. Ten film to chyba najlepsza komedia Polska jaką widziałem. Trzeba Będzie go kiedyś obejrze w Łącku.
*Michałku - postaraj się nie pisać tak ciągiem, wstawiaj przecinki albo pisz od nowej linijki, bo ciężko to czytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:20, 21 Kwi 2006 |
|
|
Przemas
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin |
|
|
|
Polski "Men In Black 3" najlepiej ściągnąć programem peer2peer, w ostateczności obejrzeć tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:31, 23 Kwi 2006 |
|
|
Maykle
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Z nienacka |
|
|
|
Przemas normalnie kozak film on jest ........................ oby tak dalej a masz moze jakies filmiki z LBN z GrAfFiTi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:16, 24 Kwi 2006 |
|
|
Przemas
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin |
|
|
|
KNZR 2002
[link widoczny dla zalogowanych]
PA3 2003
[link widoczny dla zalogowanych]
DASZYNA JAM 2003
[link widoczny dla zalogowanych]
ABY DO PRZODU 2004
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:24, 24 Kwi 2006 |
|
|
Piotrek
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Świdnik |
|
|
|
ostatnio se oglądnołem Różową panterę, shuttera widmo, ale najnelpszy był straszny film 4 chyba wybiorę się na to do kina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:41, 24 Kwi 2006 |
|
|
Magda J.
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Lublin |
|
|
|
i ja polecam oczywiście Dzieci z Bullerbyn
poza tym znakomite filmy z Louisem de Funes
i wszystkie te głupie amerykańskie filmy... są takie głupie że aż śmieszne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:20, 03 Maj 2006 |
|
|
siostra_elvisa
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z miasta Lublin |
|
|
|
a niektóre takie śmieszne że aż głupie... ostatnio spodobał mi się 'Rycerz króla Artura' z Ryśkiem :> Gere (1995r.) (wszystkie Ryśki to fajne chłopy) Rejs i Miś oczywiście jako polska klasyka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:12, 05 Maj 2006 |
|
|
Magda J.
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Lublin |
|
|
|
no to do polskiej klasyki załączam Kingsajz i Seksmisje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:43, 05 Maj 2006 |
|
|
Maja
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa |
|
|
|
Polecam "Firewall", bardzo mi sie podobał, nie nudziłam się i to już coś Natomiast odradzam obejrzenie "Kiedy dzwoni niezanjomy"- film kompletnie bez sensu, nakręcony dla saMEJ IDEI KRĘCENIA... A "Oszukać przeznaczenie 3" jescze ujdzie, choć strasznie krwawe i dość obrzydliwe (oglądałam z zamkniętymi oczami)...
No i POLECAM GORĄCO "Wyznania Gejszy" piękny film (choć podobno książka jest lepsza).
Pozdrawiam Gosie W.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 8:46, 07 Maj 2006 |
|
|
Krzysiek K YeAh :)
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 330 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: zDuŃsKa wOlA |
|
|
|
Ja tam poleca systkie czensci "Matrixa"i'Straszny film"i"Oszukac przeznaczenie" i wogule systkie jakies horrory itp. itd. i wogule bym jeszcze tego nawymienial ale mi sie jakos tak nie chce ale jeszcze cos moze dopisze....pozdrawiam systkich Lonckowiczow :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:19, 30 Lip 2006 |
|
|
marysia-ladybird
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lublin |
|
|
|
Beksa<-totalny hit I turnusu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:58, 31 Lip 2006 |
|
|
Iwo
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Szczecin |
|
|
|
ja bym polecil w szczegolnosci film "Życie za życie" oraz "straż nocna"(taki rosyjski matrix ) a tak to by duzo wymieniac.. bez sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:27, 31 Lip 2006 |
|
|
benefitka
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 48 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: świdnik |
|
:) |
|
takie pokrecone "otwórz oczy" i "medium" oczywiście popieram tez "beksę"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:15, 02 Sie 2006 |
|
|
Gryciak
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: elbeen |
|
|
|
polecam "mgła" akcja, napięcie, to jest to! no a tak poważnie to polecam "seven" jakoś film daje do myślenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:21, 03 Sie 2006 |
|
|
Krzysiek K YeAh :)
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 330 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: zDuŃsKa wOlA |
|
|
|
Jeszcze bym dodał zajefajny horror "Nocna Zmiana" tyle ze ruski nie angielski podobo taki fajny"bo osobiscie nie ogladalem bo noce chcialbym miec przespane" ze kilka nocy by bylo ni przespane :d
Napewno nie mgłe <zygi>nudny i bez sensu "no moze z sensem"ale zasnolem na nim taki nudny ;(
* Nie piszcie dwóch postów pod rząd, jeśli nie ma to głębszego uzasadnienia, bo zapycha się forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:06, 04 Sie 2006 |
|
|
koniczynka
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Nibylandii zawieszonej gdzieś nad Krakowem ;) |
|
|
|
Byłam ostatnio w kinie na "Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka". Naprawdę świetna zabawa Nawet nie wiem, czy nie rozbawiło mnie bardziej niż część 1.
Johnny Deep jak zwykle genialny - gesty, miny, teksty !!!
Może i trochę zgrane gagi, ale dla gry aktorskiej i tak warto. To taki film na polepszenie nastroju - zabawnie, lekko i przyjemnie. I bez ograniczeń wiekowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:48, 30 Sie 2006 |
|
|
Sylwia
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Chorzew |
|
|
|
"Kto nigdy nie żył" film jest super! Mi się bardzo podoba:) i aktorzy też są fajni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:21, 22 Paź 2006 |
|
|
|